vad gör jag på jobbet?

Snacka om att man är uttråkad eller man kanske kan skylla på att man är kär, när man går till söts jobb trots att man är ledig att göra vad som. Men det är rätt mysigt här. sitter o kollar på all min tv här och har ätit lite flottig Maxmat. Kollar på när Söt jobbar för fullt. Vi har suttit och beställt nästan alla kattsaker vi behöver för vår lilla bebis som snart kommer anlända, kanske inte är så charmigt att få ett paket på posten men absolut ekonmiskt då det inte blev jag som betalde ;)
Får ett samtal av min kompis Vasha som är sjukskriven och ska börja blogga av tristress. Så hon fick en liten länk för hon är så söt. Hon tycker min blogg är sååå sex-and-the-city-alike. hur man nu kan få det till dä ;) sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0