Tack Malin




Blev jätte fint nu när gardinerna är på plats, ombonat och mysigt värre.
Idag blev en slapp dag. skulle egentligen träffat Sara o Martin med Josefin har varit på lite visset humör idag
utan att riktigt veta varför och tror inte jag skulle varit den mest socialaste flickan på denna jord.
Får skylla på PM;s då har jag åtminstående ett ord på vad som är fel på mig. Så vi har tagit det lugnt. Var på stan en sväng och köpte lite klappar och sedan gjorde vi en lite veckohandling på Ica Maxi. Hade massa trevligt igår iaf, hemma hos Familjen, gjorde godis och världens godaste lussebullar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsågod!

Det var ju vår inflyttningspresent till er..

Man skulle ju kunna säga att det var min inflyttningspresent till dig, å Patricks inflyttnings present till Alex var ju typ å släpa me hela j-a pc3t, trummor å gittarrer... HAHA, BAAAHH

Det blev ju bra iaf!

Pöss..

2008-12-14 @ 22:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0