Största partykvällen Eller?!


Jaha, är alla ute och festar en kväll som denna? Vet inte om det är att man jobbar imorgon eller om det är så att man förvandlats till en gammal kärring som gör att man sitter här hemma i soffan och äter praliner, tror nästan det senaste då jag precis tog ur en sockerkaka jag bakat ur ugnen. VARNING! Ja kanske så länge det inte är likörpraliner jag stuvar i munnen så kanske jag fortfarande en chans. En chans att slänga på mig blåsan och häva i mig en stark drink och bege mig ut i dimman. Men sannolikheten är inte stor. Här ovan har vi bilder från Lördagens Alkoholrus, Urringad och blådrikande donna var jag allt ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

söta bilder:)

2008-12-25 @ 20:22:23
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0