sådan är jag ibland. morrig.



Varit på lite knas humör idag. Fattar inte varför jag tvivlar ibland.
Konstig flicka med mycket konstiga tankar.
Som tur var så kom Nathalie och och fick mig att inse att'
jag är normal och att ALLA har konstiga tankar.
Hjärnan spelar spratt. Tidiga erfarenheter gör sig påmind kanske.
Men nog och det. Tuss börjar bli hemmastadd. Känns som hon
varit här alltid. Hon är en underbar katt. 1 år idag för mig
och älskling. Tuss var 1 års presenten=) nej dags för sängen,
Nu är det bäst för henne att hon väljer rätt sida in the bed.

Kommentarer
Postat av: Denise

Grattis på ettårsdagen då, tjejjan!

Visst ÄR det underbart med kissemissar...:)

2008-12-30 @ 18:08:56
URL: http://lerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0