Lördag förra veckan.Hos Malin o Putte.


Fredag. fredag äntligen. Dagen har verkligen sniglat framåt. Har varit på lustigt humör. Ena stunden fjantig som ett litet barn och retlig och fnittrig sedan bitter o tjurig så att kollegorna har velat slita huvet av mig. Men det är ju bara en typisk Josefin-dag. Malin och Putte är hos oss ikväll. Putte och Alex spelar sitt älskade Guitarr Hero- world tour, Så söta är dom. Ska ta bild bevis på eländet. Malin har riggat upp symaskinen o ska väl börja med gardiner och jag sitter och pillar dator och våndas över att jag ska jobba i morgon och får då inte släppa loss allt för mycket på rödvinsflaskan. Nej det blir nog en relativt tidig kväll om jag kan sova för allt oväsen ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

mysigt:)

2008-12-12 @ 21:21:58
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0