Jag har fått migränattack

Det började igår när jag satt och kollade på Bonde söker Fru. Mitt synfält börjar bli fläckigt, Som om
du suttit o kollat in i solen för länge. Då vet jag precis vad som håller på att hända, det som har
hänt 4 ggr senaste halvåret. Jag försöker att inte gripas av panik var av jag gjort en gång då det var
Nära att mina nära o kära ringde ambulans. Jag slänger i mig några migräntabletter direkt. Men det kan
inte hjälpas, skadan är sked fast i ganska mild form.
Det slutar med att Söt leder mig till sängen klockan 9 och jag vaknar 10 timmar senare med en baksmälla
likt en 18 åring på ibitza. Nej min kropp säger att jag ska bli hemma idag även fast inte plånboken eller
mitt samvete säger det. Maaaaaaaammmmmmmmaaaaaaa var är du??

Men det häftiga i detta ändå är att man vet direkt när det kommer och det kommer aldrig smygande
utan bara PAAAAng på bara!!! Känner min kropp ganska väl nu efter några år så. Nej, ljuskänslig som jag
är o även hörselkänslig i detta tillstånd. Så förblir det mörkt i min lägenhet.
Dock vill mitt alter ego titta på film och äta pepparkakor och då måste jag lyda !

Kommentarer
Postat av: alex

Stackars dig gumman. Funderar på att vara sympatisjuk och komma hem också, men tror inte kollegorna skulle uppskatta det :)

2008-12-18 @ 08:33:14
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/
Postat av: Vaishali

tycka synd om..skickar en kram genom bredbandet..puss..

2008-12-18 @ 09:52:04
URL: http://vaishali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0