jag ä så trött hela tiiiden.

Nu är jag trött, trött som få. igår var vi ute och käkade med
Malin och Patrik. trevligt trots att jag var jätte trött på slutet då vi gick hem till oss för spel
och drinkar, Så kan det vara ibland. Idag har vi haft bil och sussat omkring till både Mediamarket, siba, elgiganten och Ikea. inte mycket till Rea men vi kom hem med både ny tvbänk och mattor=) och några tusenlappar fattigare. Verkar som den blir en lugn kväll. Ska upp tidigt i morgon för att åka till Trollhättan och hämta hem våran Tuss. Äntligen, nu har jag ju tjatat om denna katten så jag antar Ni är trötta på det.=) kan inte fatta att vi kommer bli med katt!! See ya

Red:Haha, värst vad jag är trött hela tiden i min inlägg, men jag börjar ju bli gammal.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkta men.... Media Markt heter det!

2008-12-27 @ 19:41:48
Postat av: josefin

ojoj ursäkta mig.

2008-12-27 @ 20:01:46
URL: http://aouris.blogg.se/
Postat av: Vaishali

Hahaha ja du e snart en gammal kärring, så trött som du gumms...kul med kissen, men ag blir ju så vrål-rädd haha...pusssss

2008-12-27 @ 22:49:17
URL: http://vaishali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0