VAd glad man blir då ;)

A Hade pratad med sin Mamma innan och det verkar som jag lyckats charma henne=) -puuuuh-
Äntligen kan man andas ut. Är jätte viktigt för mig att vara omtyckt om dom som står mig nära och
personer som i sin tur står dom nära. Första gången hon träffade mig så tyckte hon att jag var väldigt lik någon men kunde inte då komma på namnet på personen det visade sig att det var ingen mindre än
Cathrine Zeta Jones. Man tack man tackar ;)

image281

Sen var Hittade A en program där man kunde jämföra bilder på sig själv
och man fick upp en kändis man var lik och då prickade jag med 90% likhet med
Martine McCutcheon, hon är ju vacker som få.

image282

Så det är kanske så att jag ska vara förbannat nöjd =)

Kommentarer
Postat av: alex

Tycker jag absolut du ska vara :) Du är snygg som få älskling

2008-04-15 @ 17:26:25
URL: http://lovehatereligion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0