ute och reser

HejHej

Sitter hemma Hos Mange i Götet i en tom lägenhet. Killarna är iväg och jobbar och jag
gör mig iodning för en dag på stan tillsammans med Lollo+pojkvän. Hoppad Dom Vaknar snart, börjar bli rastlös.
Hade jätte mysigt igår. A möte upp mig
när jag kom och vi bestämde oss för att promenera till La Sombrita som ligger nära Järntorget. Efter lite om och men
så kom vi fram. Där hängde Mange och co och njöt av uteservering med Öl och mat.
Efter mycke om och men även där så fick Josefin sin mat, Blir aning krankie när jag är tom i magen.
Med en liter öl i magen var det dags att ta sig hem till Mange där jag ganska snabbt hoppade i säng.
Måste vara den nya luften som gör mig så trött.

Ska möte upp A sen för resa hem till Jkpg vid 6 tiden.
Imån ska han träffa päronen, dom kommer äta han levande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0