SkönaTorsdag.

Håller på att bli riktigt bortskämd nu med det vackra vädret=) Vaknad upp vid sju tiden
imorse av att solen lyste på mig. Då var det bara att dra på sig lite kläder ocg ge sig ut på en morgon
promenad uppe i statsparken. Tog en hel del kort som jag tänkte slänga upp sen.
Längtar tills jag får en riktigt riktig kamera. Tänker ju lägga en hel del pengar på en så jag hoppas det
blir en brinnande hobby som jag så länge har letat efter =)
Nu kom jag tillbaka från lunchen som jag tillbringat ute i gröngräset.
Lööööövly =)
Vickan satt med mig en sväng innan det var dags att göra det dagliga lunchsamtalet till
Pojken min. Längtar efte Dig ! Imån så.. ;)

Har en Tävling i Butiken idag, det gäller att kränga så mycket mobiltillbehör som möjligt.
Så nu ska jag lura dom.. muahahahhaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0