Parträffen Med Lala och Martin.

Oj oj Vilken trevlig kväll det blev igår. Martin och Sara kom vid åtta tiden och stannande
till strax efter två. Mycket dricka, spel och diskussioner.
Kändes som jag höll mig medvetet lite i bakgrunden för att mest iaktta =)
Älskar att se människor jag tycker om diskutera, då ofta får man se nya häftiga sidor och
en annan glöd och passion än människan inte kanske riktigt låta komma fram tidigare.
Mer par dejter=)

Idag blir slappardag. Var egentligen meningen att A skulle träffa föräldrarna för
första gången men Mami har blivit sjuker.
Nu bär de snart ner till affären för lite baguette in handling och förhoppningsvis
någe onyttigt med. Inbillar mig att jag knappt åt något snask igår för andra hungriga händer
hann före. Men som sagt kanske bara inbillning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0