lite från mig.

Av någon anledning känner jag i dag att jag skulle vilja lägga ner bloggen.
Känns som det är massa jag vill skriva men att själv se det nerskrivet gör mig rädd.
Anledningen till att jag startade bloggen var för att kunna ventilera allt jag känner. Men det går ju
inte i praktiken då människor runt mig skulle ifrågasätta och bli väldigt ledsna över
min brutalitet och och min egna syn på mig själv. Kan bara säga att jag måste göra något över mitt dåliga självförtroende för så som jag ofta påverkas utav den är det nästan ett under att jag fortfarande har kvar dom i mitt liv som jag verkligen bryr mig om. Känns som dom som står mig närmast får ta all stryk.
Önskar att det vore så enkelt att bara kunna slå näven i bordet och säga Nej, jag tolererar inte att att min självbild
ska förstöra allt som jag älskar i livet. Det kanske är så enkelt när jag tänker efter.
Jaja jag babblar bara...
Ska vara glad att det bara bottnar i En enda sak... självförtroendet, det är det som behövs jobbas med.
Finns nog massa människor som har mer problem än mitt enda.. Stackars jävlar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0