Lever i en dvala

Nu börjar verkligen tröttheten bli påtaglig igen, fick en rush innan på grund utav mat
och koffein men de börjar även det avta i styrka. Sk bli så otroligt otroligt underbart att få komma hem
till lägenheten min. Fixa och dona o göra mysigt. Ska ej glömma tända ett Ljus klockan nio ikväll för Engla.

Har mer och mer tankar på att bli tatuerad igen. Vill då göra det tillsammans med A som
med går i tattoo tankar. Ska nog bygga ut mitt kinatecken som sitter vid byxliningen antingen med
en fin meningsfull text eller med ytterliggare ett tecken.

1½ kvar.. puuuuh. Saknar Redan A, men det är ju inte ovanligt men nu får jag träffa honom på onsdag
igen då han sover hos mig innan han drar vidare på ett Event i Göteborg. Beställde faktiskt
bussbiljett dit på Fredag så jag får umgås med honom nästan hela helgen ändå=)
Hoppas på Att min gamla vän Lollo har tid för mig på Lördag dag. Shopping av inga pengar kanske.
Ni som inte ville sponsra med pengar till Kameran jag ville ha (dvs alla) kanske vill hjälpa mig
med Gbg shopping ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0