Lalalalalalalalala

Började dagen med att Åter igen få lite kött på benen
angående personlig utveckling. Va på ett seminarium i 3 timmar där vi gick igenom lite
hur man ska arbeta för att ta fram högsta prio här i livet och delmålen för
att nå dom. Jätte,Jätte intressant. Går inte riktigt att förklara. Men detta är ju verkligen jätte bra
men det jag personligen mer behöver hjälp med är mer mitt självförtroende och självkänsla.
Och vad vet jag, det kanske hänger ihop med det andra.  Jaja bra var det iaf.
Får väl söka upp en psykolog som kan slå in i skallen att man duger som man är.

Efter det Så var det ThaiBuffe på menyn, och oj vad gott det var. På jobbet sen hade en liten tant jag
hjälp lämnat en lång wienerkrans med, Damit !
Är fortfarande så mätt att jag kan rulla hem och det är precis det jag snart ska få göra.
Sara kommer och klipper mig sen då det inte blev någe av de förra veckan.

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0