Kanske behöver elchockar för att vakna.

Morgonen startade med en 50 minuter promenad med A i örat.
Vi är ju tydligen oskiljaktiga(?)

Nu har man klunkat i sig lite kaffe och ätit X antal apelsinklyftor och hoppas
att det ska hjälpa mot segheten. Vill känna mig stark både i kropp och själ.

Idag blir det att försöka få denna dagen att gå så fort som möjligt så det blir kväll och A
kommer hem till mig. Innan dess ska jag får besök utav Sara som ska klippa mig fiiin.
Har stor lust att göra något redikalt men vet att jag kommer bli en pussy och fega ut i sista stund.

Kommentarer
Postat av: Annie

Meh! nu har jag ju inte läst på skit länge... men du, en som jag tycker du är lik ibland är faktiskt lindsey
lohan när hon har mörkt hår.. särskilt när man ser henne i filmer, ni är väl lika till sättet me antar ja..
du använde ett starkt ord idag, me like! hahah! Hon vill inte klippa mig med? jag har klyvna toppar..:(.. puss puss!

2008-04-16 @ 09:47:10
Postat av: J

Annie. Haha läser du inte min blogg slaviskt =) Du får la hör av dig ta henne så klipper hon nog till dej förhoppningsvis ;)

2008-04-16 @ 09:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0