Jag o mina sjukdomar.

Ser ut och bli en vacker dag i dag också=)
Gick och la mig väldigt tidigt igår på grund utav illmående. Vaknade till och från under natten..
Men på morgonen verkade det gått över. Blev till och med en morgon promenad i solen.
Vet inte vad det är men det känns som jag mår ganska halvtaskigt rätt ofta, iallafall om man
lyssnar på folk runt omkring som får stå ut med mig.
Jag vet ju själv att det beror faktiskt inte på hypokondri utan att jag är väl extra känslig samt att jag
inte skämms för att berätta precis hur jag mår. Och det ser jag faktiskt inte som någon svaghet.
Tvärtom.
Man måste kunna erkänna sina svagheter och det faktum att man är inte odödlig samt att skulle något hända mig
så vet alltid någon hur jag mått dom senaste dagarna och detta kanske är en fråga om liv och död
i en speciell sitiation, vad vet jag.
Men för Er information. För tillfället mår jag bra, men det kommer nog ändras här under dagen ;)

Kommentarer
Postat av: Alex

haha sötis :)
Det är med all säkerhet bara något skit du fått i kropen senaste veckorna, det går över ;)

2008-04-22 @ 10:24:15
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0