Helgen blir spännande o full

I helgen åker jag till Norrköping. Till Norrköping kommer det med
komma en drös med Göteborgare. Alla vi ska leka med A som bjuder till inflyttningfest
i sin lägenhet. Trångt och härligt, så pass trångt att jag får sova hos hans Syster
förhoppningsvis kommer A dela säng med mig med. Fredagen blir nog lite halvfest
om jag förstår grabbarna rätt sen på Lördag förmiddag blir det Painball, Alltid velat
göra detta men med en smärtgräns lika låg som lågast och en tendens till
att få blåmärken bara genom att någon tittar på mig lite för länge så antar jag att jag
ligger rätt taskigt till. Blir nog långärmat på kvällen då det vankas Party-party !!
Sen när man har vaknat ur en dimma på förmiddagen nästkommande dag så blir de nog
en sväng till tatueringsmässan som hålls i staden. Vore ju as-kalas-skoj.
Sen va det måndag igen och man åker från A klockan 06.35 för att vara på jobbet
vid 9 tiden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0