Härliga Söndag

Ligger i sängen med Loverboy. Ligger med varsin dator. Nutidens förhållande ?
Eller är vi bara trötta på varandra vid detta laget?... skulle inte tro så. Kan nog inte tröttna, eller
inte än på 1½ år för det är det lägsta man kan vara ny kär säger statistiken.
Jag säger att det är bull eller jag vill att det ska vara i alla fall.vill bara lika kär o galen så länge jag
lever, bara tanken på att det ska svalna på något sätt får mitt hjärta att brista. Men jag är ju jag.
Han åker imorgon bitti så han hinner till jobbet i Norrköping.
Kommer saknar som vanligt.

Haft en underbar söndag med lång sovmorgon, smaskig baguette frukost med efterföljande gos
och en het promenad ute i värmen med utsiktskikande-glass inslag i statsparken. Heaven.

Sen vatt de en Dejt med föräldrarna. Gick så bra så. Känns som
att vi hade dragit ut på detta så pass lång tid att det nästan blev en stor grej utav de.
Men varför oroa sig. Nu e det gjort och jag kan andas ut.
Allt blir bra med lite Hv-blå firande och öl i Rådhusparken =)

Måndag snart igen då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0