49 timmar tills räddningen är här.

Dagen börjar Lida mot sitt slut i Teliabutiken Down Town.
Helt okej dag. Tog en Lunch med Mami på Greken. Smaskens. Massa Gi mat.
Har hela dagen funderat av och an med detta att gå ur svenska kyrkan från att
se det som att Gud kommer straffa min handling till att Dom vilseledna stackarna ska inte ha mina pengar..
Men Nu har jag dragit ett sms till min Moster som jobbar där att hon ska ta bort mig.
Kommer jag sen på att det är genom Svenska kyrkan räddningen finns får jag väl
betala fort som satan ;)

Åhhh denna rest-skatt. God Damit.

Hem o tvätta mina paltor o färga mitt slitna stackars hår.

Vill Pussas och kramas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0